Планування з " Я у світі" 2016-2017 3 клас



3 клас
Я У СВІТІ
(34 годин на рік)

Кількість годин: І семестр — 16 год.
                              ІІ семестр — 19 год.
Література:
1.     Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів  (1-4 кл.). Київ, Освіта, 2012 р.
2.     Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів (1-4 класи). Тернопіль, Мандрівець, 2015р.
3.     Я у світі. Підручник для 3 кл. Н.М.Бібік. Харків. Основа, 2014 р.

Тема 1.  Я- людина  (6 год)

Знати:
-         що відрізняє людину від тварини;
-         умови росту і розвитку дитини;
-         досягнення мети залежить від наполегливості й старанності.
Вміти:
-         володіє прийомами планування робочого часу, тренування уваги, зосередженості, досягнення успіху, запам'ятовування;
-         виявляє інтерес до своєї зовнішності;
-         розпізнає вчинки;
-         дає оцінку виявам характеру;
-         наводить приклади успіху людини залежно від ії поведінки.
№ п/п
№ в темі

Тема уроку
Кіль-кість годин
Дата
Забез-печення
за планом
корекція
1


2


3

4


5

6

1


2


3

4


5

6

Я – частина природи і суспільства. Моє зовнішнє «Я». 

Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер, ідентичність (приналежність).

Обговорення можливостей досягнення успіху.

Обов’язкові умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця.

Самостійність та відповідальність.
Практична робота: складання правил успішного навчання .

Узагальнення знань за темою “Людина”.
1


1


1

1

1


1

01.09


08.09


15.09

22.09

29.09


06.10


Ст. 5-8.




Ст. 9-14.




Ст. 15-21.



Ст. 22-23.


Ст. 24-25.




Ст. 26-28.



Тема 2. Я та інші. ( 10 год)
Знати:
-         обов'язки в сім'ї;
-         правила поведінки у суспільних місцях;
-         наводить оцінні судження; аргументує переваги добрих вчинків; аналізує і моделює конкретні ситуації.
Вміти:
-         розказати про свої обов'язки в сім'ї;
-         демонструвати раціональні прийоми виконання домашніх справ;
-         дотримуватись правил поведінки у громадському транспорті, бібліотеці, кінотеатрі;
-         виявляти інтерес до пізнання і збереження традицій школи;
-         брати участь у колективних справах;
-         виробляти в собі якості ввічливого поводження, подільчивості, доброти, працьовитості.
№ п/п
№ в темі

Тема уроку
Кіль-кість годин
Дата
Забез-печення
за планом
корекція
7


8



9



10

11


12



13



14


15





16
1


2



3



4

5


6



7



8


9





10

Сім'я. Склад сім'ї. Мої основні права та обов’язки в сім’ї.

Родинні стосунки.
Практична робота
Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї.

Школа. Традиції рідної школи. Соціальна акція

Права і обов’язки учня/ учениці. Стосунки з однокласниками.

Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу.


Навчальний проект
Історія та традиції моєї школи (мого класу).


Рольові ігри
Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т.і.

Ми – споживачі.
Рольова гра
«Супермаркет», «Рекламна агенція»

Практична робота
Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. 

Людські чесноти.
Навчальний проект (груповий, за вибором учителя, учнів)
«Чи важко бути стриманим?»

1


1



1


1


1


1


1





1


1




1
13.10



20.10






03.11



10.11




17.11




24.11




01.12






08.12




15.12






22.12

Ст.29-31



Ст.32-34



Ст. 35-42.




Ст. 43-47.




Ст. 48-55.




Ст. 56-66.





Ст. 67-69.










Ст. 70-83.


Ст. 84-91.



















Комментариев нет:

Отправить комментарий