3 клас
Я У СВІТІ
(34 годин на рік)
Кількість
годин: І семестр — 16 год.
ІІ семестр — 19 год.
Література:
1. Навчальні програми для
загальноосвітніх навчальних закладів
(1-4 кл.). Київ, Освіта, 2012 р.
2.
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних
закладів (1-4 класи). Тернопіль, Мандрівець, 2015р.
3. Я у світі. Підручник для
3 кл. Н.М.Бібік. Харків. Основа, 2014 р.
Тема
1. Я- людина (6 год)
Знати:
-
що відрізняє людину від тварини;
-
умови росту і розвитку дитини;
-
досягнення мети залежить від наполегливості й
старанності.
Вміти:
-
володіє прийомами планування робочого часу, тренування
уваги, зосередженості, досягнення успіху, запам'ятовування;
-
виявляє інтерес до своєї зовнішності;
-
розпізнає вчинки;
-
дає оцінку виявам характеру;
-
наводить приклади успіху людини залежно від ії поведінки.
№ п/п
|
№ в темі
|
Тема уроку
|
Кіль-кість годин
|
Дата
|
Забез-печення
|
|
за
планом
|
корекція
|
|||||
1
2
3
4
5
6
|
1
2
3
4
5
6
|
Я – частина природи і суспільства. Моє зовнішнє
«Я».
Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання,
характер, ідентичність (приналежність).
Обговорення
можливостей досягнення успіху.
Обов’язкові
умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця.
Самостійність та відповідальність.
Практична робота: складання правил успішного
навчання .
Узагальнення
знань за темою “Людина”.
|
1
1
1
1
1
1
|
01.09
08.09
15.09
22.09
29.09
06.10
|
Ст. 5-8.
Ст. 9-14.
Ст. 15-21.
Ст. 22-23.
Ст. 24-25.
Ст. 26-28.
|
Тема 2. Я
та інші. ( 10 год)
Знати:
-
обов'язки в сім'ї;
-
правила поведінки у суспільних місцях;
-
наводить оцінні судження; аргументує переваги добрих
вчинків; аналізує і моделює конкретні ситуації.
Вміти:
-
розказати про свої обов'язки
в сім'ї;
-
демонструвати раціональні прийоми виконання домашніх
справ;
-
дотримуватись правил поведінки у громадському транспорті,
бібліотеці, кінотеатрі;
-
виявляти інтерес до пізнання і збереження традицій школи;
-
брати участь у колективних справах;
-
виробляти в собі якості ввічливого поводження,
подільчивості, доброти, працьовитості.
№ п/п
|
№ в темі
|
Тема уроку
|
Кіль-кість годин
|
Дата
|
Забез-печення
|
|
за
планом
|
корекція
|
|||||
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
Сім'я.
Склад сім'ї. Мої основні права та обов’язки в сім’ї.
Родинні стосунки.
Практична робота
Моделювання способів поведінки поштивого ставлення
до старших та інших членів сім’ї.
Школа.
Традиції рідної школи. Соціальна акція
Права і
обов’язки учня/ учениці. Стосунки з однокласниками.
Учнівське самоврядування
класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу.
Навчальний проект
Історія та традиції моєї школи (мого класу).
Рольові ігри
Складання і застосування узагальнених правил поведінки
в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі,
під час екскурсії, походу і т.і.
Ми – споживачі.
Рольова гра
«Супермаркет», «Рекламна агенція»
Практична
робота
Складання і застосування
узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей
пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо.
Людські чесноти.
Навчальний проект (груповий, за
вибором учителя, учнів)
«Чи важко бути стриманим?»
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
13.10
20.10
03.11
10.11
17.11
24.11
01.12
08.12
15.12
22.12
|
Ст.29-31
Ст.32-34
Ст. 35-42.
Ст. 43-47.
Ст. 48-55.
Ст. 56-66.
Ст. 67-69.
Ст. 70-83.
Ст. 84-91.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий